071228

Så var julafton över och jag är tillbaka i storstadens liv och brus.
Idag har jag varit en runda på stan och spanat i skyltfönster efter några bra fynd! Och man hittar ju alltid något kul...

Utöver detta så har dagen varit lugn. Jag har  njutit av att ha semester och legat på soffan med en av mina julklappar, Harry Potter´s sista spännande bok.
image164



Kanske ska jag visa mer fina julklappar:
image165
Cuttlebug, vilket är en maskin som man stansar ut figurer, bokstäver m.m. för er som inte är insatta i Scrapbookingens värld. Förutom maskinen fick jag alfabet-dies och min kära syster hade lyckats komma över flera stycken som vi kommer att ha delad vårdnad om! Jag har önskat mig en sådan här länge och blev så glad!

image166

Mer scrapsaker, så nu kan jag skapa hur mycket som helst! Så roligt, ni ska få se.

image167

Fina ljuslyktor, bland annat den här från Sagaform. Nu ska det mysas....

och såklart mycket mer....tack alla! Jag är glad för Allt.


PS.Ska försöka uppgradera med lite bilder på julhelgen och så lite scrappat!

En stor kram till er alla.

 




Kommentarer
Postat av: Liselott

Har klistrat bokstäver på alla LO jag gör just nu... Testade att stämpla pilar på oh-papper. Får nog skaffa mer sådant. Nya numret av scrapbooking mm har kommit! Mycket nytt kul att prova där! Bland annat OH-papper.
Fick tidning på köpet hos Pressbyrån: You can craft kunde jag välja - ännu fler ideér + med följande pysselpaket - undra om papprena är syrafria... Nu ska vi posta brev - gå ända till statoil!
Kram på dig. Nu är jag frisk och kry!!!

2007-12-29 @ 20:48:35
Postat av: Catarina

Ett tips jag hittade; det finns färdigklistrade papper att köpa så slipper du det pilliga klistrandet av bokstäver.
Och jag har missat det nya numret av tidningen med stort T. Får rusa in till stan imorgon då!
Kram

2007-12-29 @ 21:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback