En underbar värld

Måste bara få berätta att scrapbooking är det roligaste jag vet just nu!  Det finns så Mycket att utforska och upptäcka i denna värld. Idag har jag suttit flera timmar och bara surfat runt bland bloggar och webbutiker, det är så roligt så jag bara spricker. Några nya typsnitt hittade jag som var gratis, det var ju dock lite knepigt att ladda ner. Men tillslut, med lite hjälp av en kunnig sambo, gick det. 
När  min sambo David blev involverad så säger han också att; Typsnitt har jag i massor på min dator om du vill ha! Ni må tro att jag blev intresserad. Det visade sig vara ca 400 stycken, så nu har jag att välja bland!!
Typsnitten blev så fina när jag sedan skrev ut på färgat papper genom skrivaren! Något jag kommer att fortsätta med ofta.

Ha en fortsatt trevlig Helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback