070728

image89

Min nya frisyr a lá Victoria Beckham....vad tycker ni?!

Kommentarer
Postat av: Liselott

Hej
Det var en fin frisyr. Men vilken kul min du fått till. Själv klippte jag mig igår. Ett tag hade jag en riktig 80-talsfrisyr där jag satt i stolen men det lyckades jag avstyra. Jag såg inte klok ut! Sedan kände inte jag igen mig själv när det var färdigt - det blev en mitt bena. Nu har jag tillbaka min sidbena men näst jag tvättar håret ska jag testa mittbenan igen...
Nu läsa, tv sova!
kram

2007-08-01 @ 19:37:10
Postat av: Catarina

Hej syster! Trevligt att du tittar förbi här. Hur går det med ditt eget skapande!? Längtar hem till Ronneby men det får väl vänta till efter Greklandsresan tror jag!
kram. Vi hörs...

2007-08-02 @ 20:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback