16 Juni 2007

Hejsan, det händer en hel del här hemma.  Först och främst var jag ju på grillfest med mina kollegor, tack för en underbart trevlig kväll, det kan jag gärna göra om snart. Så blev den fredag och dax för nästa grillfest, D´s jobb bjöd in till midsommarfest. En lång trevlig kväll blev det med många nya ansikten att prata med och gratis mat och sprit tackar inte jag nej till precis ;)

Idag har jag varit ute i det underbart regniga vädret. Jag tog en promenad på cirka 40 minuter och trots att jag tagit regnstället på var jag jätteblöt när jag kom hem. Men det var så skönt att promenera, helt själv var jag, ingen ville ju gå ut i detta ösregn! Nu ikväll har det blivit bio i vardagsrummet med D och hans kompisar, de sitter även nu där och jag hör dem skratta åt fotbollsspelet som är igång. Kvällen är ännu ung...

Stor Nattkram♥

ps. Jag har scrappat lite som jag tänkte ladda upp i morgon, på återseende då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback