071110

Idag har jag och D fått mycket gjort. Fast dagen började lugnt med en skön sovmorgon. Sedan satte vi fart, Tvättid med en stooort lass tvätt som tog flera timmar i anspråk, samtidigt fick vi för oss att rensa vinden inför flytten nästa vecka. Det skulle vi kanske inte gjort utan att ha varit mer förberedda på var vi skulle ställa all skit. Just nu står det överalt i hela lägenheten. Som om inte det vore nog så hittade vi mer saker som skulle packas ner. Tillslut orkade vi inte mer och flydde från lägenheten för att äta pizza med tillhörande dricka hos ett par kompisar. Har precis kommit hem och ska inte ens titta på kaoset har jag bestämt mig för. Jag tar det en annan dag!! Nu ska jag äta något gott och sedan lägga mig och läsa en bra bok.
Sov gott mina vänner.


en sak till:

KRAM PÅ DIG PAPPA OCH HOPPAS DU FÅR EN RIKTIGT BRA FARSDAG!!
DU ÄR BÄST....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback