071115 Ny lägenhet

Nu har vi äntligen fått nycklarna till vår nya lägenhet!
Lycka!


image146

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej,

Tror inte att du har tid att läsa detta då du har fullt upp med flytten, men vi ses i morgon. Skall bli kul att se nya lägenheten!!!

Kram på dig lillasyster

2007-11-16 @ 19:25:37
Postat av: Liselott

Hej

Är ni lika trötta som jag idag? Det var roligt att hjälpa er att flytta in i er nya lägenhet. Det kommer att bli fint när ni packat upp alla kartonger vi bar upp... Jag har mest slappat idag. Lite träningsvärk här och där. Nu ska jag nog scrappa lite. Det var några dagar sedan sist...
kram på er /Liselott

2007-11-18 @ 19:55:29
Postat av: catarina

Fullt upp är rätt ord! Och igår/söndags var jag supertrött.

2007-11-19 @ 14:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback