070907

Nu har veckan redan gått och jag har haft fullt upp. Förkylningen har hunnit ikapp mig och jag har svårt att sova på nätterna för hostans skull plus att jag är slut i kroppen.
På jobb har dagarna flutit på och jag har upptäckt att min nya kollega inte är vad jag förväntat mig. Tufft har det varit att inse och diskutera fram bästa lösningen. Jag övervägde till och med att söka mig mot nya arbeten, men efter ett bra samtal med chefen kommer det nu att lösa sig på bästa tänkbara sätt. Det enda jag behöver nu är tålamod.
Helgen väntas bli lugn och så firar vi lite födelsedagar. Jag har tänkt kurera min förkylning och bristen på sömn med små  lata stunder på soffan. Men jag anar att det även finns lite tid för att scrappa, jag är nämligen grymt sugen på detta.


en stor helgkram till er i Höstsolen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback