070922 Helg!

Sitter här framför datorn och har precis kommit hem från en mycket trevlig kväll med mina kära arbetskompisar. Så kul vi har haft det! Men nu är jag trött, dock inte så trött att jag orkar skriva några rader!
Det mesta har äntligen löst sig på jobbet för er som undrar. Jag mår bra mycket bättre nu, ser äntligen framemot att gå till jobb igen. Killen kommer att vara kvar men vi får in en mycket kompentent person i vårt arbetslag. Jag pustar ut och känner att det kommer att bli en bra, men rörig, höst.
Fick tillbaka skaparlusten igår och gjorde flera Lo´s men bara en blev riktigt klar så den kommer in här när jag orkar scanna! Troligtvis i helgen.
Nu ska jag surfa runt lite innan det är dax för skönhetssömnen.
Sov gott mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback