070929- Mimou

149874-116

Kunde inte låta bli att visa en bild från min favoritaffär. De har världens vackraste tyger, enligt min mening. Varje gång jag är hemma hos mina föräldrar försöker jag besöka deras affär- Mairo heter den. Ta en titt på deras hemsida och inspireras av färger och mönster!
http://www.mimou.se/index.php
kram till er alla!


Jag ska komplettera inlägget med att säga att Mairo är återförsäljare av Mimous produkter och att även Mairo har ett unikt utbud av vackra tyger och mönster. Kolla även Mairos hemsida!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag gillar också Mairo! :)
Hanna

2007-09-29 @ 20:24:53
Postat av: Catarina

Jag hade lätt kunnat gå i den affären en hel dag och bara njutit!
Kul att du tittar in hos mig Hanna!
kram Catarina

2007-09-30 @ 20:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback