Gardiner

Idag har vi hängt upp nya gardinstänger. Tänke oss att det tar några timmar, men icke. Efter 7 timmar satt de där de skulle, kvar var bara städningen. Pust vilken dag. Men fint blev det, nu svajar inte gardinstängerna. Tyvärr var det inte så lätt att dra gardinerna i skenorna som vi ville. Utan här får vi komma på en ny lösning tror jag.
Vi har ju en specialare till gardinupphängning för er som inte vet det! Gardinerna hänger på fönsterväggen i vårt vardagsrum och så ska man kunna dra för dem även på andra väggen för vår projektorduk när den inte används!
Ha en skön Lördagskväll, nu ska jag slappa!!

image267

Kommentarer
Postat av: Liselott

Åh vilken underbar helg. En heldag med sång och 74 trevliga människor och god mat. Hade kördag nere i Furuboda med grillning på stranden på kvällen. Vi har konsert/mässa om två helger och övade inför den.
Idag har Jimmy och jag haft det så skönt. Varit ute i solen i Sörby och bytt till sommardäck, tvättat bil och motorcykel och fikat med mor och far. Gick en runda med Busy i vitsippsskogen. Hon hade bråttom - som ett jehu runt Rydenskan!
Nu packar Jimmy för att göra fältarbete söder om Västervik i 12 dagar!!!
Ha en bra vecka!

2008-04-20 @ 20:33:37
Postat av: Julia

Tänkte bara skicka en kram till dig!
Var ett tag sen jag skrev till dig men ändring på det nu. Allt snurrar på här hemma och jag är igång men träningen för fullt igen. Skönt, skönt och solen är framme funderar lite på trädgårdsmöbler kanske. Var på Mairo i helgen och kollade in lite så mm kanske lite möbler till trädgården. Åker till Stockholm på fredag för ett litet event, blir trevligt.
Vet att det känns som att tiden inte räcker till bitvis men det ger går. Ta hand om dig nu.
Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback