Tid...

Tiden går så fort ibland. Jag hinner inte riktigt med allt jag vill göra. Men jag prioriterar det som är roligt så får det tråkiga, som att städa,tvätta, bara göras om det hinns eller om man inte klarar sig längre.

På jobbet händer det även där massor. Just nu ska jag få en ny kollega verkar det som. Om allt går som det ska bör h*n börjar den 1 Maj men fortfarande finns det en massa "om" med i bilden!! Det är bara att vänta och se....processen att anställa är ju lång.
Och så har vårens samtal med föräldrar börjat, alla ska få sin del av enskilda samtal. De tar tid vill jag lova.

Jag längtar verkligen till den riktiga våren börjar då man kan vara ute mesta delen av dagen och njuta av ljumma vindar. Här regnar det alldeles för ofta.

Nog med svammel från mig, borde lägga in några nya alster för det är ju roligt. Och så ska jag säga att jag har flera på gång men de är inte klara ännu.

lördagskramar på er♥

Kommentarer
Postat av: Liselott

Hej

själv sitter jag här och är. Sov dåligt i natt och sedan jobb 9.30-15.15 Är lite trött nu. Kanske det även beror på min gräsliga träningsvärk sedan jag tränade bodypump igår... Allt som har med upp och ned och böja-sträcka ben är en pina! Men nu börjar scraptankarna snurra i huvudet... vad ska jag ha för papper till det där fotot...
Sätter mig nog vid skrivbordet en stund.
kram på er

2008-04-05 @ 19:16:08
Postat av: Lotta E

Låter som om det ärmycket påjobbet,vill nog inte kommatillbaka riktigt än..ler.. Men tills juni när jag kommer kan det väl vara lite lugnare!

Sitter med huvudet mest i böckerna och jag känner igen det där med prioriteringen. Det är litesvårt för mig. Pallar inte riktigt att koncentrera mighela tiden..
KramLotta

2008-04-06 @ 12:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback