.: Haft en liten semester :.

Så skönt med en liten minisemester på några dagar. Det räcker för att hitta på något roligt och resa bort över helgen. Tack för två härliga dagar mamma och pappa. Och mycket trevligt besök Julia och bror!
En helg i Mälarhusen gjorde som vanligt susen för mig och min kropp. Varje gång jag kommer dit blir jag helt avslappnad och så trött. Det har tagit större delen av söndagen för att komma in i riktig jobbform, men nu är jag redo för en intensiv och spännande vecka med goa kollegor...
Scrappat har jag gjort lite idag. Men de är inte riktigt färdiga ännu! Visar dem under veckan...
Stor kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Julia

Låter som ni haft det bra! Var så roligt att få komma och hälsa på men vi var bra trötta sen, blev lite shoppat med.

Ta hand om dig/er nu

Många kramar

Ps. Bror sitter och ser fotbollsfilm:) han hälsar så gott


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback