.: Promenader :.

Allt ont har något gott med sig eller hur säger man!

Jag har fått promenera till och från jobbet nu när jag ingen cykel har och det är ganska skönt ska jag säga. Jag är dock ganska "mör" i kroppen och det kvava/varma vädret gör inte mig piggare. Det har oxå varit långa dagar på jobbet nu i veckan så helgen är mycket välkommen.

I övrigt pysslar jag tio minuter här och tio minuter där, jag har inte riktigt ork för mera. Kanske kan jag göra mer till helgen!! Och fota de layouter jag faktiskt gjort klara!

Nu väntar sängen om en liten, liten stund...

Kommentarer
Postat av: Liselott

Inget ont som inte har något gott med sig... Men så irriterande att bli av med cykeln. Det var nog drivna skurkar i farten. Kom med lastbil och länsade varenda bakgård...

Ska upp och hälsa på mamma och pappa i Lida nu efter jobbet. Men jag har en hel hög nyframkallade kort som jag längtar att organisera och fundera LO och texter till... Hmm undra om jag hinner lite i helgen.

kram på er



/Liselott

2008-08-08 @ 14:54:06
Postat av: Catarina

Det låter roligt. Jag har oxå beställt ett gäng nya foton, de borde ramla in snart!!!

2008-08-08 @ 18:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback