Sjuk?

Jag är faktiskt inte riktigt okej ännu. Har dock tagit mej ut till affären och handlat men det var det enda jag orkade. Fick sedan ligga i soffan, trodde jag skulle dö så trött jag var.
Trodde oxå att sjukveckan var över nu men nä då, när jag började känna mig piggare i torsdags fick jag bihåleinflammation. Jag kan känna den ordentligt fast jag har två panodil i kroppen och jag börjer mej inte ner.
Jag är så trött på detta nu, kan det inte vara slut snart så jag kan få gå och jobba som en normal människa. Ja ja vi får se hur läget ligger på måndag morgon. Antingen blir det jobbet eller farbror doktor.....

Scrappa kan jag göra små korta stunder och jag följer alla dåliga serier på tv. Alltid något, hahaha.

Kommentarer
Postat av: Liselott

Nej riktigt så frisk trodde jag inte du skulle vara än. Mer så pigg att du orkar göra något än ligga i sängen. Jimmy har varit hemma 1 ½ vecka... Först influensa sedan halsfluss men nu är han frisk! Själv är jag täppt i näsan nu också. Blev lite inspirerad av en Lo på nätet så nu har jag kladdat ner en cardstock med färg!men nu är det så ska det låta och det ska ju
ändå torka ett tag. Kanske lite scrapp innan jag ska (försöka) sova.
Se till att vara riktigt frisk innan du börjar jobba igen!
kram och godkväll

2008-02-29 @ 20:13:40
Postat av: Julia

Hej vännen!
Roligt att prata med dig igår så skönt. Inte bra att du inte blir bättre. Men jobbet får komma när du är riktigt bra, del får du lova mig. Måste ju ta vara på dig.
Helg imorgon och vi ska göra nått roligt!? Se fotboll då antagligen hm... men det är helt ok.
Hörs vi snart
Stora Kramar från mig och bror din han sitter bredvid och är glad som en lärka.

Postat av: Liselott

För er som gillar vackra inredningar och lite rolig läsning se länken.
Catarina jag skulle ju fråga dig var du köpt albumet jag fick av dig. Det börjar bli fullt och jag tänkte komplettera med fler fickor..
Scrappade färdigt en Lo tidigare idag. Undra vad för projekt jag ska dra i gång näst... Lite barndomsbilder kanske...

2008-03-01 @ 17:41:26
URL: http://spetsochsnor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback