Gardiner

Idag har jag varit och handlat gardiner.  Vi bestämde oss till sist för de svart/grå randiga. De ger oss störst valmöjlighet och var snyggast! David har fått hjälpa till för det är högt i tak i vår lägenhet.
Så här blev det på fönsterväggen när den  sidans gardiner nu är uppsatta. Jag drog för gardinerna för att kunna se hur det blir på andra väggen!

image179

Nu blir det snart till Ikea och köpa fler gardinstag så att vi kan få upp de gardinerna på andra väggen.
( Ska ta fler bilder imorgon när dagsljuset kan ge lite bättre ljus i rummet.)
kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan,

Snygga gardiner!! Vill också ha....
Rykterna gick att vi ses i mitten på februari. Kanske är fondväggen klar då...

Vi ses
Kram Kerstin

2008-01-05 @ 20:10:21
Postat av: Anonym

Visst blir det fint! Jag är så nöjd. Men om det är en fondvägg klar till februari vet jag inte. Under kan ske, vi skyndar långsamt!
kram Catarina

2008-01-06 @ 00:18:38
Postat av: Sara

Hej igen! Det blev ju super fint! blir nog bra när allt är klart. Kram! Ska snart lägga mig.

2008-01-06 @ 00:50:36
Postat av: Liselott

Hej

Det blev bra. Jimmy tyckte det såg ut som i er gamla lägenhet och jag - soffan står ungefär likadant och tvn... Han har en poäng.
Testade min nya embossing utrustning igår. Något blev jätte bra annat var svårt. Får nog kolla på lite fler tydliga stämplar som jag kan embossa utifrån...
nu är det grötfrukost...

kram

2008-01-06 @ 09:57:16
Postat av: Julia

hej min vän!
Åh vad fint ni får det, ser mysigt ut. Tack så mycket för din hälsning som kom med posten. Blev jätteglad och så fin gjord Storebror din tyckte med om den. Har inte varit inne på din blogg nu på några dagar alltid lika roligt att läsa den och se dina alster! Ta hand om dig så hörs vi snart!
Kramar i massor från Julia

2008-01-06 @ 13:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback