Har våren redan kommit?

image193

Var ute på en kort promenad idag mitt på dagen. Regnade gjorde det men se vad jag hittade! Så fina stod de där och lyste alldeles gult. Jag längtar till sol och värme nu...



Dagen idag blev inte riktigt vad jag tänkt mig. Jag vaknade och mina ögon var nästan helt igensvullna. Kunde inte se särskilt mycket och jag såg ut som ett monster(det gör jag fortfarande förstås för svullnaden har inte gått ner helt ännu). Det var bara ringa jobbet och sjuka sig, bläää. Försökt minska svullnaden med kalla kompresser, som hjälpte lite. Undra bara vad som utlöst reaktionen. Jag antar att det måste vara något jag inte tålt. Får se om det blir bättre de närmsta dagarna annars får det bli ett besök hos farbror doktor!

Vårkramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback