trött

Idag var jag uppe med tuppen klockan 5.00. Det hade väl varit okej om det inte varit en lång helg där jag inte kom i säng i tid på söndagskvällen! Jag har gäspat  hela långa dagen och såklart så hade jag bokat in tandläkaren på eftermiddagen. Så för att inte somna gick jag en lååång promenad och tog en runda inom stadens bibliotek. Sen rann tiden iväg, det är riktigt roligt att gå där och bläddra bland tidningar och böcker. Mycket inspiration!
Passade på att ordna en skiva åt syster som hon snällt bett om, så det är halvfärdigt kan man säga, Lisa!
Nu sitter jag här och har inte lust att göra varken bu eller bä. Jag väntar bara på att inredningsprogrammet på tv ska börja och efter det väntar en härlig säng.
Godnatt - sov gott.♥

Kommentarer
Postat av: Liselott

Har inte börjat scrappa än - kom på att jag slutade mitt i en lo när jag bytt färgerna från vitt och turkost/grå till grön, brunt och randigt i gul/röd/grön/brun/svart. Då blev det jobbigt. Började läsa en bok istället som fångade mig. Strandsommar av Shreve. Familjerelationer och kärlek. Men nu ska jag sätta mig vid scrappbordet! God natt! Hoppas det var någorlunda behagligt hos tandläkaren. Jag väntar med spänning på att få lyssna på skivan!

2008-01-28 @ 21:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback