har städat och pysslat

Hejsan, idag har jag städat lite i pysselhörnan och hittade massa roliga saker jag glömt att jag hade så det slutade med att jag fastnade där och skapade lite alster istället!! Det är tur att jag har hur mycket ledig tid som helst idag, känns det som i alla fall! Visar er en liten bild på mina fina blommor som jag hittade inspiration till på nätet någonstans, tack vem det nu var, och så en början till en rolig layout jag ska göra klar i dagarna( om jag inte hinner idag förstås).
Stor kram till er...





Kommentarer
Postat av: Liselott

Häftiga blommor! Får komma ner och titta närmare på dem någon gång... Idag ska vi till Växjö och hälsa på Susanne och Stefan - buggen ska med.

Jimmy och jag tar en sväng på stan också - någon scrapbutik blir det...



Ha en skön dag - kram Liselott

2008-07-02 @ 09:57:32
Postat av: Liselott

Jimmy såg genast att det var klubbor du använt till mitt"knopp"! jag funderade bara på hur du lyckats få till pappret och att du hade flörtkulor hemma...



Fniss fniss

2008-07-02 @ 09:59:08
Postat av: Lotta

Ja du det var riktigt roliga blommor - jag såg inte att det var klubbor först - men tänkt vad roligt man kan göra med så få saker.. Hahah.. tar jag också med mig när jag ska gå iväg nästa gång. Kram och tack för det fina kortet. Lotta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback