Helgen...

Hela helgen har gått så fort! Varit hemma i Ronneby en runda och gått på den årliga markanden. Det fick räcka med en runda i år- viktigast var att köpa marknadsgodis, den gottegris som jag är så tar det snabbt slut!!
Annars har D och jag fixat klart i vardagsrummet, eller nästan klart. Lite list kvar att måla och så ska vi städa undan de sista sakerna. Sedan tar jag lite bilder så Ni får se hur det blev till slut.

På scrappingfronten är det många projekt på gång och jag är nästan klar med några- har bara inte fått för mig att fota dem ännu! Men det kommer snart jag lovar.

Nu ska vi äta glass och sedan blir det till att krypa ner i sängen, jag ska ju upp tidigt och jobba.


Mammas goda Tv-tårta!! Mums...



Kommentarer
Postat av: Liselott

Go´ kväll



Jimmy åt precis upp den sista gräddbullen från Tosia! Kanske att vi fyller på förrådet med godis på östersjöfestivalen om några dagar...

Nu är det Morden i Midsummer som gäller!

Har roat mig med att göra kort idag. Den nya boken var jättebra att använda som utgångspunkt: Dekorera med stämpelmotiv av Andreassen och Strand. Den finns på Malmö Stadsbibliotek!

ha det skönt!

2008-07-15 @ 21:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback