lång vecka.

Så var det helg igen. Det har varit en lång vecka för mig då jag och mitt jobb är på en annan förskola nu ett par veckor under sommaren. Mycket att tänka på, både vi och föräldrarna som kommer är vilsna och allt tar tid att lösa. Men det är kul oxå att se något nytt och träffa nya barn och föräldrar.
När jag kommit hem om dagarna har jag varit trött och inte orkat så mycket därav saknaden av inlägg i min blogg. Nu hoppas jag på en skön helg och så ska jag fota mina alster för jag har några att visa er!
fortsatt trevlig fredagskväll
Kram♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Massor med kramar till dig/er också. Skönt med lite helg nu, vi har semester och tar det lite lugnt. Jag har haft en lite sämre vecka i kroppen men nu känns det lite bättre. Idag har vi varit i Karlskrona och fixat lite ärenden.

Ska bli roligt att få se lite nya alster!!



Hörs snart

KRAMAR från lilla huset i Ronneby


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback