Glad

Ikväll är jag GLAD, för att jag är ledig hela helgen, för att en irriterande kollega äntligen arbetat sin sista dag hos oss, för att chefen ibland lyssnar och griper in när vi har det jobbigt på markplan, för att solen lyst och värmt hela dagen.....

Och så kommer ju D hem snart....på måndag!!

Det är så kul att läsa era kommentarer, förra Lo´n blev faktiskt riktigt bra men det är inte alltid så att resultatet blir vad jag tänkt. Men för mig spelar det inte så stor roll, jag gillar den kreativa processen allra bäst. Den ger mig en bra balans i sinnet!

kvällskramar från mig i soffan...



Kommentarer
Postat av: Julia

hej hjärtat!
Vi som skulle kommit idag, strulet med datorn så det funkade inte att komma en lördag usch. Men jag kommer en vardag istället, förlåt skulle hört av mig men jag mår inte alls bra tyvärr. Klarar knappt av mig själv nu, har ingen ork men du ska inte komma i kläm för det.

Skönt att D kommer hem snart och vilka fina saker du gjort nu! Ta hand om dig så hörs vi snart
Kramar i massor
Ta hand


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback