.: Kort :.







Med nya Pro marker pennor är det plötsligt jättekul att göra kort!!


Kommentarer
Postat av: Liselott

Ha ha

nya färger inhandlade - gick det att begränsa sig?

Jag har semester idag och det blir nog lite scrappat!

Har testa min krackeleringsfärg - den är jätte fin!



Ringer dig senare idag och så ses vi imorgon!

kram

2008-10-24 @ 08:32:56
Postat av: Kerstin

God kväll!



Hoppas allt är bra med er. Följer med Sara & mamma i morgon. Kul att göra stan! Vi ses.



Kram







2008-10-24 @ 20:20:36
Postat av: Susanne -Växjö

Promaker pennor, det har jag inte testat. Det kanske blir nästa sak på shoppinglistan.

2008-10-26 @ 10:13:30
Postat av: Pia & JP Hobby

Hej!



Tack för den fina bilden jag fick av dig ( översta i detta inlägg )Den pryder nu väggen bredvid ProMarker pennorna, så man kan se hur det blir när man använder Blendern.

Tack igen och vi ses på torsdag!

Pia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback