.: Många ideer :.

Det är många ideer som far runt i mitt huvud och jag kommer just nu hela tiden på nya jag vill prova både åt jobbet och här hemma.

Har varit hos Pia idag och handlat in några nya Promarker-pennor, så kul att titta i butiken, inspireras och prata!
Sara, jag kollade upp och hon har en bra skalpell och linjal så det finns på lördag. Till bra pris oxå!!
Annars ikväll har jag suttit och målat lite uppstämplat och gjort några julkort. Tv.n stod igång med Martin Timell och hans gäng, där fick jag ideer till ett av rummen på jobbet. En fin rullgardin med stjärnhål skulle passa bra för ett fönster. Återkommer med mer om det blir av...

Godnattkram
Nu är det sovdax-ska upp 05.00 imorgon, puh.
Catarina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godkväll syster!



Vad bra att det finns, tror du det finns någon maskeradbutik där nere också. Skulle behöva någon dräkt om ett par tre veckor. :)

Du kan väl höra dig fram så får vi se vad som hittas på lördag.



Godnattkram till dig.

2008-10-21 @ 22:22:20
Postat av: Sara

Mitt namn försvann??



2008-10-21 @ 22:23:25
Postat av: Liselott

hej



Jag hade verkstad igår. Hinner nog fortsätta lite innan jag går till jobbet idag.

Embossade och stansade - fina julkort blev det!

Ska kolla om pema har öppet på söndag. Vi kanske hinner stanna till där på hemvägen ;-)



kram

2008-10-22 @ 08:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback