.: Sjuk :.

Har haft feber i två dagar därför har jag inte varit här inne och uppdaterat. Men nu är jag i alla fall bättre och ska tillbaka till jobbet imorgon.

Här kommer layouten jag gjorde på scrapträffen. Lite sämre kvalitet på fotona idag då solen gått ner bakom huset då jag kom på att jag skulle fota. Denna går i alla fall i somrigt grönt med vit bakgrund!




Nästa layout gjorde jag förra veckan med mina nya sprayfärger. Jättekul och jag vill ha mer sådana färger! Lätt beroendeframkallande...




Och så den sista för idag. Denna är lite speciell för den kom till på "scrappa-daj"-maran vi hade hos Pia i affären en gång i augusti. Alla som var med och "tävlade" har gjort en del på layouten, riktigt roligt! Sedan har den hängt i affären en månad för tävlingens skull.



kramar ina♥



Kommentarer
Postat av: Liselott

Hej



Vad skönt att du är bättre. Men stanna hemma tills du är riktigt frisk och pigg - jobbet är slitigare än man tror.

Var i stockholm i helgen och var inne i en scrapbutik - gissa vad jag köpte! Sprayfärg!!! orange och guld. Men har inte haft ork att testa dem än...

Nu ska jag läsa lite, kanske sätter mig vid scrapbordet sedan...

kram på er

2008-10-07 @ 19:20:11
Postat av: Kerstin

God morgon,



Hoppas det är bättre med dig i dag. Håller med Lisa, stanna hemma till du är riktigt pigg, för på dagis är det ju full rulle hela tiden!



Frågade mamma om vi inte skulle komma ner till dig snart, det var ju ett tag sedan... Får väl prata med systrarna och se när alla kan.



Idag är det ledig dag, så Hanna och jag tänkte köra in till stan medan storebror är i skolan. Lite shopping piggar ju alltid upp!



Kram

2008-10-09 @ 09:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback