.: skapar :.

Måste bara få visa er (så här nästan mitt i natten) vad jag sitter och pysslar med. Jag hittade för några timmar sedan en tjej på youTube som gör en massa roligt scrap, Marion är hennes namn på "apieceofscrapdotcom". Jag föll för ett litet album gjort av kuvert och såklart var jag tvungen att prova nu ikväll. Efter ett par misslyckade försök, bland annat för små kuvert, lyckades jag och det blir super fint. Ledsen att bilderna som följer är suddiga, det är inte så lätt att fota utan dagsljus, men ni får i alla fall se några bilder på albumet så långt!
natt kram







Kommentarer
Postat av: Julia

Natt kram till dig med

Postat av: Mamma

Är hos Kerstin och får se lite nyheter





KRAM

2008-10-12 @ 12:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback