.: slappedag :.

Det är så skönt att bara slappa en hel dag. Det har jag gjort idag! Eller nästan för jag upptäckte att några av mina finaste blommor fått ohyra så det har jag pysslat med någon timme. Ringde lillasyster och fick bra råd av henne, tack proffssyster!! Några åkte ut på balkongen och resten fick sig en ordentlig dusch vatten över sig. Som tur är upptäckte jag bara ohyra på tre växter, resten har jag nu stenkoll på de närmsta dagarna.
I övrigt har jag plockat lite bland mina scrapprylar, jag har alldeles för mycket och en hel del ska med till helgen och säljas på loppis. Längtar så efter helgen då jag ska upp till Rottne på roligt träff!! Förresten Lisa, ska grodan med?
Lämnar er med lite mer godis:









Kommentarer
Postat av: Liselott

Hej



sitter och äter lite, träning om en och en halv timme... Måste ta tag i det där med att träna på måndagar - det är så segt att ta sig iväg när kvällen kommer.

Jodå buggen ska med. Enklast att stansa bokstäver på plats när väl papper och färger är bestämda... Kanske jag har något till loppis bordet. Ska fundera lite på det.

Ha en skön kväll.

Jimmy är som bortblåst idag - älgjakt!

kram

2008-10-13 @ 18:03:02
Postat av: Susanne -Växjö

Var hos Helena idag, hon hade packat goodiebags hela kvällen igår så hon hade skurit upp fingrarna. Ni kommer nog att få det superskoj, hade gärna velat hänga på. Men det får bli nästa gång istället. Får se om jag kan få några julkort gjorda här hemma i alla fall. Jag blev lite inspirerad när jag såg dina.

2008-10-15 @ 18:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback