.: Dopkort :.

Fick tidigare idag ett trevligt telefonsamtal och en beställning på ett dopkort till en liten kille! Jag som precis kommit hem från scrapbutiken med lite nya roliga saker blev jätteglad då jag kunde slå två flugor i en smäll.
Så här blev kortet:
Vit bakgrund, lilablå ram runt fåglarna som går i ljusblålila och så ljusgult band.



Inuti kortet har jag i ena hörnan satt en cirkel i samma lilablå som ramen på framsidan och så ett ljusgult hjärta, det i samma färg som bandet!!
Kan detta bli ett bra dopkort, Julia och bror?!



Kommentarer
Postat av: Julia

Åh så fint det blev perfect!

Tack så himla mycket och roligt att prata med dig idag. Ska se lite film med bror din nu, han behöver utbildas...

Men blir det en liten sen promenad först.

Många kramar från Lundstéen&Mathisson

Postat av: Sandra

Vad du är duktig på att göra fina saker!

2008-09-07 @ 10:39:43
Postat av: Catarina

Tack, Sandra. Jag tycker det är väldigt roligt att pyssla. Catarina

2008-09-07 @ 13:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback