.: Ny kollega :.

Idag har jag äntligen fått reda på( eller rättare sagt pressat chefen tills hon fixade) en ny kollega som ska börja på måndag. Mats blir det, vem han är har jag ingen aning om ännu, men jag håller alla tummar för att han ska fungera bra tillsammans med oss och våra små barn. Jo, två saker vet jag ju. Han är i medelåldern och fick bra betyg av grannförskolan. Det återstår att se....

ps. D har lämnat mig själv då han har rest med jobbet till Italien över helgen. Pust, det blir nog mycket scrappande de närmasta dagarna,hehehe!!

stor kram till er!!

Kommentarer
Postat av: Liselott

Hej



har någon slutat hos dig? Eftersom det behövs ny kollega.

Såg dig på jp-bloggen idag!



Ha en skön scraphelg. Själv ska jag nog baka biscotti och förhoppningsvis scrappa lite. Kanske en svamptur om vädret är fint.



god natt

2008-09-25 @ 20:29:57
Postat av: Lotta

Hej! Jag håller alla tummar för att det ska fungera hos er nu - men jag undrar ungefär samma sak är inte E kvar längre eller?

Lotta

Postat av: Catarina

Hej på er!

E slutar hos oss på Stjärnan för att börja på Månen på måndag. Vi har bestämt så i och med att två kollegor slutar på Månen nu under höstterminen och det är arbetssamt att vara själv med två nya under en och samma termin.

Jag ser med spänning fram emot att se hur detta ska gå!!

kramar till er båda!!

2008-09-25 @ 22:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback