.: Scrapträff :.

I torsdags var jag på scrapträff igen och vi hade lika roligt som vanligt! Denna gång blev det dock lite anorlunda då det började brinna i grannhuset  med fullt pådrag som följd. 5 brandbilar och så polis och ambulans kom till platsen. De släckte dock elden ganska snabbt och ingen kom till skada. Det roliga i händelsen var att vi alla tjejer lugnt satt kvar och scrappade fast det brann. Vi var dock tvugna att kolla läget så ett par rundor ut på gatan blev det!!
Här kommer de alster jag påbörjade på träffen och avslutade här hemma igår:





Kommentarer
Postat av: Liselott

Hej



Har precis avslutat söndagsmiddagen. Älgstek, potatis och sås och lite kantareller för mig. Äppelpaj till efterrätt. Mycket musigt.

Har scarappat lite idag, kämpat med en LO som jag inte fått ihop tidigare i veckan. Nu är den nog färdig. Ska kanske ha dit lite knappar också. Testade mitt nya alfabet också - det var så fint.

Händelserika träffar ni har där nere...

Ska se om jag orkar ut och gå en runda nu. Har varit inne hela dagen! Men hu så mörkt det blivit nu...

kram på er

2008-09-21 @ 19:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback