.hej.

Jag jobbar, jobbar och jobbar! Har inte ork för så mycket mer...
på återseende.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej syster!



Ta en stund för dig själv ibland så du inte stressar sönder dig. Ni ska ju snart iväg, skönt! Linda och padde är där nu och åker väl hem måndag eller tisdagen efter ni anlänt.

Ha det underbart och kram från oss på Hagagatan.

2009-02-04 @ 19:49:49
Postat av: Liselott

Hej



jag unnade mig ett träningspass idag på gymmet. Bodyvive - hoppade runt med en boll mellan händerna! Mycket jobbigare än jag hade trott det skulle vara. Känns bra i kroppen just nu. Ska strax ner till Brunnskatten för lite lästid. Sedan körsång ikväll!

har du läst färdigt Sage än? Du får fortsätta med Kaaberböl (dansk fantasyförfattare) Ett par bra serier! Eller Robin Hobbs serier - mycket bra men tjocka!

kramar

2009-02-05 @ 15:25:17
Postat av: Catarina

Lisa: Jag har en del kvar av Sage- sökaren!De går så fort att läsa. Jag ska kolla upp de andra två när jag är på bibblan nästa vecka...tack så mycket för tipsen!

Sara: Inte visste jag att de skulle till Vietnam! Och jag tar det lugnt när jag kommer hem från jobbet...kram till er båda och er andra <3

2009-02-05 @ 20:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback