. Träningsvärk.

Sådan träningsvärk jag har idag. Kände ju redan av det lite igår men det blir bara värre och värre. Kunde nästan inte ta mig ur sängen idag morse. Mest känns det i mina vader och så övre magen. Hoppas det blir bättre tills imorgon annars kan det bli en spännande jobbdag!! Just nu går jag som en gammal tant på 80 år, små steg och lätt framåtböjd, haha.

Dagen tillbringade jag hos Pia i hennes butik. Alltid lika trevligt att sitta där och skapa, det hade jag kunnat göra varje dag! Jag har gjort färdigt ett alla-hjärtans-dag-kort men det finns hos Pia för att tävla åt mig! I övrigt har jag påbörjat två nya layouter, få se om jag hinner avsluta dem ikväll. Men det tar ett tag innan jag kan fota dem åt er...torsdag kanske!

ha det bra och trevlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback