. Ensamtid.

Ikväll och imorgon kväll har jag ensamtid. D är inte hemma och jag kan därmed göra precis vad jag vill. Jag tycker detta är så skönt ibland! Ikväll tog jag tillfället och gjorde marängsviss. Jag har varit så sugen på det ett tag!  Imorgon vet jag inte riktigt vad jag vill göra. Jag har ju en Lo som jag vill göra( jag har fortfarande inte påbörjat den jag visade) och ett projekt att påbörja som heter "Bara jag"(det återkommer jag med imorgon) och många layouter att avsluta och så ligger det en bok vid sängen som lockar. Jag kommer inte att vara sysslolös!!!:)
Kram på er alla och till er som skriver kommentarer här i bloggen. Det är så roligt att läsa även om jag inte svarar på alla!


Marängsviss a lá Catarina.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och så fastnar man i boken för att få veta hur den slutar - sedan har hela dagen gått och inget annat har man hunnit med! Så brukar det bli för mig - antingen läsa hela tiden eller scrappa...

Nu ska jag strax lägga mig och läsa men inte för länge. Kör från jobbet klockan sju imorgon till Älmhult för att lyssna på en kändis inom boksamtal med barn, Aidan Chambers. Skriver bra böcker också. Vykort från ingenmansland tex. Har skrivit en svit om sju böcker varav alla skrivna i olika tempus och berättarstilar (jag, han, dagbok, tidningsurklipp).

Passa på och njut av stillheten... Jimmy ska iväg natten till tisdag nästa vecka.

kram syster

2009-01-22 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback