.Fina Utmärkelser.

Fick fina utmärkelser av Lena och Mia, de värmer så gott, Tack!





Regler för denna utmärkelsen är:
1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
 2. Länka till personen som utmärkelsen kom från.
 3. Nominera minst sju andra bloggar
4. Länka till dessa bloggar i din blogg
 5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.

Nu skickar jag utmärkelsen vidare till några underbara skapare och vänner:
1. Pia i Jphobby, inspiration på topp.
2. Liselott, scrapsyster nr 1.
3. Susanne, unik vän.
4. Lotta, en fågel långt bort.
5. Julia, man blir så glad.
6. Linnea, stjärnglitter.
7. Alla ni andra för all inspiration!


Sommarkramar till er ♥ Catarina.
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack snälla du - men är inte riktigt värd den, jag har verkligen inte gjort någonting som jag känner att jag skulle vilja göra. jag har bara jobbat, jobbat och åter jobbat... det finns så mycket saker som jag önskar att hitta på med kreativ kan jag inte kalla mig... Nu har jag dock 4 veckors semster och det kanske kan innebära att jag har lite mer tid till att ta vara på tiden och skapa någonting kreativt

Kram Lotta

Postat av: Julia

Tackar och bugar mycket trevligt och vad glad jag blir! Det var så himla mysigt sist vi syntes! Kram

2009-07-29 @ 11:47:37
Postat av: Liselott

Tack så mycket! Då är det bara bloggen som saknas...

Sitter och skapar på min semester för fullt - så kul att kunna lägga nästan hur mycket tid som helst på srappandet! Har lyckats göra 32 LO på tre veckor! Enkla men är så nöjd med dem! Nu testar jag en ny stämpel och ska öppna mina två nya distress dynor!

Kram Liselott

2009-07-29 @ 15:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback