. Idag är det Fredag.

Idag är det fredag och jag tog ut en massa komp på jobbet vilket gjorde att jag kunde gå redan klockan 10! Så härligt- hela dagen kvar och man är pigg och redo att hitta på saker!
Jag började med en kort shoppingrunda på Triangeln, fick dock vänta några minuter innan de öppnade, hehe.
Sedan hem en vända och lägga i lite tvätt i maskinen. Iväg igen in till torget och handlade massa fina växter till våra utekrukor. Passade även på att gå inom Panduro som hade rea men jag hittade faktiskt inte så mycket.
Planterade alla plantor och fixade sista tvätten- det är så härligt att ha rena kläder.
Slappade sen stund i soffan, pratade lite med vänner och kära nära. Tog sedan en promenad i fina vädret och passade på att ta hem lite god mat att mumsa på!
Nu har jag suttit och scrappat några timmar- jag har ett projekt på gång men jag visar er inget ännu! Ni får ha tålamod men jag kan ge en ledtråd, det påminner om föregående inlägg!

stora kramar och trevlig helg på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback