. Släktforskning.

Har precis tittat på släktforskningsprogrammet på Svt. Som flera av er redan vet så är detta med släktforskning min andra stora passion. (Scrapbookingen är ju fortfarande nummer 1.) Varje gång jag hör något kring detta spännane tema så väcks intresset på nytt om min egen släkt. Så nu vill jag sätta igång igen, söka, hitta och förstå hur det var med min släkt förr!! Det är så kul!!!! Jag har redan kommit en bra bit på väg men det finns så otroligt mycket kring varje person och så många vägar att gå...längtar och önskar att jag hade mer tid.
stor kram till er...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,



Grattis att du blev vald till designteamet! Förstår att du är glad:) Kan inte mer än att hålla med, har ju sett allt fint du gjort! Albumen du (och Lisa) gjort och är ju helt underbara!! Man blir lite inspirerad...



Hoppas allt är bra, hörde att D. är i väg. Sköt om dig. Kramis



//Kerstin

2009-03-25 @ 19:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback