. länge sedan sist!.

Mycket har hänt och det har funnits lite tid till att sitta ner och skriva här. Ännu mindre till att lägga upp fotade bilder! Men jag lever och snart ska jag ta mig i kragen. Så, vad har jag gjort sedan förra inlägget. Massor...bland annat varit på scrapträff i Rottne och träffat underbara vänner, jobbat en massa- även kvällstid, varit ute i solen, planterat om en massa blommor och tagit hand om vår trädgård, scrappat ännu mer på hemmaplan och börjat organisera om bland mina saker....bilder på detta kommer ni att få se.
Så på återseende kanske redan i morgon om inte något annat spännande inträffar!
kramar Catarina

Ps. Vad tycker Ni om min nya design? Min underbara D har fixat åt mig! Är inte riktigt färdig ännu men jag får fundera på hur jag vill ha det...


Kommentarer
Postat av: Liselott

Hej



Designen blev bra. Upptäckte att klockan redan är halv åtta - vad tog dagen vägen. Jag skulle hinna scrappa och testa mitt "nonstickpapper" och makeupsvampar men vet inte om jag hinner. Har varit och gått med mamma i parken och fikat, planterat lite, städat och plockat (halvfärdigt med det), organiserat papper, jobbat lite och ska deklarera. Ska bara först... Hmm mat blir det nog inte ikväll. Kanske en pizza från blekan. Får se när Jimmy kommer hem - han har varit iväg hela dagen.

Men det var skönt med tre dagars ledighet!

kram på er Liselott

2009-05-03 @ 19:30:44
Postat av: Christina

Den är jättefin! Tack för en trevlig dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback