. Idag.

Idag är det en sådan där dag då man vill hinna med så mycket men får så lite gjort. Jag har kämpat på med en läxbok som verkade så tunn när jag började men den vill liksom inte ta slut. Samtidigt som jag läser och läser dyker det upp en massa saker jag vill/behöver göra här hemma. Ett vanligt fenomen kanske när det inte är läsa jag vill göra...
Men idag får det vara lite tråkigt och det gör inte så mycket att dagen går så fort för imorgon ska jag på scrapträff. Hurra! Hela dagen i butiken med Pia och vänner- det är härligt! Jag är laddad och längtar, det var ju så länge sedan sist! Väska är nästan packad och som vanligt vill jag ta med mer än vad jag får plats med, och jag vet ju att jag ändå inte använder allt.

Ha en skön lördagskväll och på återseende snart....Catarina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback