shoppingrunda idag.

Det blev en fyra timmar lång shoppingrunda idag och möbler var det som vi skulle titta på.

På xxxlutz hittade vi denna lilla byrå som passade perfekt i vår smala hall så den fick följa med hem.





Sedan valde vi ut ett spegelskåp till badrummet. Äntligen hittade vi ett som vi var nöjda med! Det har verkligen varit en djungel med konstiga skåp...



...det blev ett högglansigt vitt som på bilden.


Ett race genom snömodden till Mio i andra änden av staden.

Efter många provningar av soffor både här och där hittade vi vår favorit till ett bra pris. Nu är frågan ska vi eller ska vi inte köpa:)

Så här ser den ut!




Och så avslutade D med en titt i Porschebutiken medan jag tog en tur inom Panduro hobbys Outlet. Jag kom ut med en stor påse scraprelaterade produkter till ett superpris!

En bra dag.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Sara

HEJ! Vilka fina saker. Soffan liknar våran men ryggkuddarna är annorlunda. Vi har ju mer rektangulära och med rundade hörn. Men det är nog samma färg :) Snygg...

Ha det, vi hörs. KRAM!

2010-12-29 @ 17:30:33
Postat av: Liselott

Vilken shoppingdag! Så Panduro outlet är något att lägga till Malmöbesöken. Hmm hur ska vi hinna med allt?

Kram

2010-12-29 @ 19:28:14
Postat av: Susanne

Den där soffan skulle jag också kunna tänka mig. Har äntligen kommit på ett sätt att möblera så den får plats. Var i Panduro affären men det blev inget rea shoppande det var mest julsaker och det var jag inte så sugen på. Det blev bara en liten påse med spetsband.

2010-12-29 @ 21:58:52
Postat av: Christina

jag kan garantera att ni blir nöjda med soffa i den modellen. Litet tips...fasta kuddar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback