examination.

Ikväll har jag varit i skolan och lämnat in mitt arbete samt min processdagbok. Vi har även opponerat på varsin kursares arbete. Jag var väldigt nervös innan men som vanligt gick detta ju jättebra. Så nu har jag fått mer energi och massor av idéer att genomföra med min barngrupp. Nu är det bara att vänta på betygen som kommer till sommaren och hoppas att man blir godkänd Ateljerista!

Måste oxå tillägga att jag helt plötsligt inser hur mycket fritid jag kommer att få nu när jag inte har något skolarbete att göra. Vad kreativ jag kan vara:)

kvällskramar

Kommentarer
Postat av: Liselott

Klart det gick bra! Jätte bra jobbat. Vi får komma ner och fira!



Kram från Liselott

2010-05-06 @ 07:15:41
Postat av: Sara

Ja, jag tycker också vi åker ner och firar. Du klarar ju allt syster! KRAAAAAAAM! :)

2010-05-06 @ 16:20:14
Postat av: Anonym

Vi firar stort till sommaren när jag får mitt betyg!

2010-05-06 @ 18:37:10
Postat av: Liselott

Jag har just förhandlat med Jimmy - han blir hemma med Abbe i Roneby så kan vi gå på stan! En lunch någonstans vid havet. Dit har jag fortfarande inte kommit i Malmö...

Nu är det helg och det lär bli innersittarväder...

kram

2010-05-07 @ 17:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback