Minialbum.













Ett minialbum har jag gjort och ännu vet jag inte om jag själv ska använda det eller ge bort! Det är alltid lika kul att gör sådana här små album. Text och bilder ska sättas fast på de bruna rutorna är min tanke.

Papper kommer från en PaperPad i storlek 6x6 tum av KaiserCraft som jag köpte på Panduro Hobbys Outlet för väldigt billig peng, band köpta lite då och då ur lokala syaffären, blommor i brunt och orange, vanlig akrylfärg runt kanterna, stämplar ur  min samling, små silverhjärtan från Panduro, blad gjorda med Cuttlebuggen av dies från Magnolia, beige bling, fjärilar från Jenni Bowlin.

kram

Kommentarer
Postat av: sara

HEJ!



Väldigt snyggt album måste jag säga. Väldigt snyggt. Har lust att komma ner och shoppa loss någon dag. men jag tror det får vänta några veckor, tills februari kanske. :)

Nu ska jag sova lite, om jag kan. Halkade på uppfarten idag nämligen så jag har lite ont i ryggen :( Hoppas att det går över tills i morgon.



Natti KRAM!

2011-01-11 @ 21:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback