Rea. Rea. Rea.

Nu är det rea i massa butiker här i Malmö och självklart får man ju passa på att fynda lite!

Igår var jag på Polarn och Pyret  där jag handlade några plagg för halva priset. Jag blir så glad av deras underbara kläder. Fullt med färg och härliga mönster, precis som det ska vara. Typiskt att de ska kosta så mycket bara!
Dessa byxor fick följa med hem samt ett par randiga byxor och en knallblå tjockare hoodtröja.



Sedan hamnade jag av en slump på Åhléns som oxå reade ut. Där blev det ett par neutrala byxor och en Barbazootröja:) Hade spanat in den tidigare och för 50lappen blev den min! Den jag handlade går helt i svart och inte som nedan i grått:)



Kramar från mig och hon som sparkar i magen just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback