Flaska med nät.











Jag har ett framtida uppdrag till en vän. Hon ska ge bort en flaska i doppresent som sedan ska sparas till barnets 18-årsdag och öppnas då tillsammans med henne. Underbar idé!

Har funderat ett bra tag på hur jag snyggt ska styla flaskan och ett nät som får symbolisera stopp samt nyckel med ett hänglås är det som fallit mig i smaken. Lite dekorationer och text utifrån givarens önskemål ska så klart finns på flaskan. Och så ska eventuell färgskala väljas.

Detta är första försöket och ganska nöjd får jag säga att jag är. Fler flaskor lär kläs för att prova olika saker. Undra om sambon blir lika glad när han upptäcker att hans flaskor pimpas:) Får väl köra på petflaskor eller saftflaskorna här hemma istället!

trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Liselott

Gör du det så snyggt kan han väl inte klaga...



Kram Liselott

2011-09-23 @ 19:08:49
Postat av: Susanne

Den blev mycket fin. Har du mistat på blomman?

2011-09-23 @ 19:56:06
Postat av: Catarina

Lisa: Tack!

Susanne: Blomman var vit från början. Tog en gammal brun sprayfärg utan glitter och så en nougatfärgad med glitter ovanpå. Det blev riktigt fint!

2011-09-23 @ 21:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback