photoshop

Nu har jag äntligen börjat ta tag i något som jag borde gjort för länge sedan, nämligen att lära mig Photoshop ordentligt. Suttit nu någon timme och arbetat med hjälp av nätets bra sidor! Tillslut tror jag nu att jag vet hur jag ska göra detta...

image190


Jag har varit väldigt kreativ idag, Slutade tidigt från jobbet så jag passade då på att klippa av mig håret! Det växer så det knakar och jag gillar inte när det blir långt. Sedan stack jag in på Panduro och handlade en hel del reasaker plus vårnyheter. Mums! Väl hemma slappade jag lite i sängen, det tar på krafterna att gå upp klockan 5.00!
Nu har jag suttit framför datorn då och så har jag scrappat lite kort, inget jag kan visa dock. Tänkte göra en sak till ikväll, ni ska få se senare...
stor kram till er!

Ps. Kerstin, jag har redan spanat in hyllor på Ikea. Så den 16 februari blir det till att handla Antonius med vita hyllplan och spotlights! Hurra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Snygg friss! Fotoalbumet var visst slut på panduro nu, så jag får vänta. Ha det gött, KRAM!!

2008-01-22 @ 21:59:13
Postat av: Liselott

Skulle vi till Ikea den 16... Hmm undra om jag behöver någon förvaring? Jag tänkte mig till scrapställena i stan! och stanna på vägen ner också och kolla in www.pema.cc Hmm undra hur jag ska hinna med allt.
Nu ska jag scrappa lite - fick nya kort från semestern igår. Sedan tänkte jag gå om frissan och beställa tid innan jag börjar jobbet.
Ha det gott

2008-01-23 @ 09:09:17
Postat av: Julia

Vad fin du blev i håret !
Verkar vara IKEAfeber :) fast jag har hört talas om den.
Hoppas allt är bra med dig?!
Om du vill ha ett litet projekt så ska jag starta ett företag, ett mammacafé och det behövs en logga till bara om du fick nån spontan tanke.
Ta hand om dig/er
Kramar Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback