.Nytt År.

Nu har det blivit nytt år med nya möjligheter.

Jag inledde som vanligt året med att fira min födelsedag den 1 Januari. En underbar dag trots att vi inte orkade göra särskilt mycket, det blev ju nyårsfirande till långt in på morgonen. Men med paket, många filmer och god hämtmat satt vi i soffan mest hela dagen!



På lördagen kom släkten och firade mig med dunder och brak. Vilken festdag det blev! Jag passar på att tacka för alla fina presenter och leksaker...

Nu har vi, D och jag, sugit musten ur de sista semesterdagarna och imorgon är det dax att återgå till den spännande vardagen. Vilken härlig lång semester i har haft och om en månad är det dax igen. Då tar vi flyget och far till Vietnam två veckor. Spännande och skönt ska det bli med sol, bad och en ny värld att upptäcka.

återkommer snart med alster som jag lovat för länge sedan:)
ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Sandra Orrgren

Grattis på födelsedagen!!



Nu var det längesen som vi var 6 - 7 år och lekte ihop mycket. Gamla goda tider....

Ha det bra!

2009-01-06 @ 17:49:56
Postat av: Catarina

Tack så mycket! Ja det var länge sedan men finns fortfarande som ett härligt och glatt minne.

kram Catarina.

2009-01-06 @ 20:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback