Inhandlat till bebis och önskningar.

Har gått och spanat länge och väl på bra och prisvärda saker till bebis i olika butiker. Nu har jag inhandlat några av de jag gillat mest! Märker oxå att jag är ganska noga med vilka färger och mönster och jag har nog hittat en stil som passar oss:)



En orange fleecepläd från Ikea. Kommer att bli fin i vår turkosblå vagn!




På hemtex hittade jag detta påslakanset med stjärnor i grått samt en mjuk och go blå bomullsfilt.


Kudde och täcke har jag köpt, vi får väl se om det behövs i början:)


Sedan har jag ju en lång önskelista:


Spjälsäng Gulliver från Ikea 795:- samt madrass Vyssa Skönt 399:-



Madrasskydden på Ikea var mjuka och sköna:) 49:- för 2 stycken.


Och dra-på-lakan från Ikea 79:-/2 stycken eller Hemtex för 99:- styck. Vita, såklart!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback