.: Bättre idag :.

Nu mår jag bättre, huvudvärken har äntligen släppt och jag antar att det har med jobbet att göra. I torsdags var jag på scrapträff hos Pia, alltid lika roligt! Alsterna jag gjorde under kvällen kommer när jag har tid att fotografera dem. Snart, jag lovar!!
I övrigt har vi, D och jag, njutit av dagen. Varit ute och luftat oss på Bulltofta rekreationsområde, ett härligt område precis vid Ikea med många stigar att utforska, En tur till vänner på kanelbullekalas och så avslutade vi med middag på favoritresturangen för tillfället Green Mango, thailändskt med lite vin till maten. Så nu ska jag scrappa lite till medan D sitter i vardagsrummet och dricker öl med en gammal vän. Kanske smyger jag ut dit en runda oxå, vi får se!!
Härliga lördagskramar till er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback