Min ena uppgift i skolan...

...är nu klar och så här blev det. Mycket skapande involverat men inte mycket papper:) Det blev mest färg och stämplar...
Uppgiften var att utveckla sig själv genom något inom skapande och jag valde tryckteknik. Det blev en tygkasse och en kudde till soffan, båda i samma teknik.





Nu fixar jag det sist på mitt skriftliga arbete, det ska lämnas till en kursare i morgon kväll. Sedan har jag en vecka på mig och det arbete jag i samma veva fått av henne och så sker redovisning och avslutning av kursen nästa onsdag som det ser ut nu. Tänk att jag nu har gått ett helt år i skolan och snart(förhoppningsvis) är Ateljerista:)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Så snygga!! Lycka till med det sista på kursen!

Kram Linnea

Postat av: Liselott

Snygga tryck! Tänk - egendesignad kudde och väska - det har inte alla!



kram Liselott

2010-04-28 @ 20:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback