070804

Jag lever och har fullt upp på jobbet och här hemma! Har gjort några ny layouter sedan sist men scannern strejkar så jag får se om jag kan fota dem med kameran senare i eftermiddag istället!
Solen lyser här i Malmö idag och det är äntligen varmt. Jag har varit ute en runda i solen och sedan tror jag att det blir till att koppla av på balkongen. D är iväg och hoppar fallskärm hela dagen så jag är ensam här hemma. Imorgon tror jag att jag ska följa med honom om vädret håller i sig som de har lovat...
På återseende senare...

Nu har jag lyckats få fram kameran och fotat ett par okej bilder på mina Lo´s.
Den sista på mig och D är jag speciellt nöjd med. Ett annorlunda format och fort gick den att göra oxå!

image91

image92

må gott och trevlig helg♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback