070828

Dagen har idag  känts väldigt lång och jag är just nu jättetrött! När jag kom hem från jobbet vid 4 så var det till att börja tvätta så man skulle kunna få lite rena kläder de närmsta dagarna. Det är nog det tråkigaste som finns. Upp och ner i hissen till källaren, jag önskar mig en egen tvättmaskin! Dötiden emellan har jag ägnat åt tv.n, Morden i midsomer, och att scrappa lite. Men jag är inte riktigt färdig med Lo´n så ni får vänta tills imorgon kanske! Är inne på att följa upp http://swescrapbook.blogg.se/ och deras Hemliga uppdrag där man ska göra Lo´s till sin BOM. Det tyckte jag kändes inspirerande...
Nu är det dax att gå ner i källare en sista gång, hoppas allt har hunnit torka. Sedan bör jag gå och sova, jag ska upp 5.00 imorgon, då jag öppnar. Positivt med den tidiga timmen är dock att det är lugnt o fint att cykla och att jag slutar tidigt= mycket härlig tid att göra något roligt!
Kramiz på er alla från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback