071215

Min lillasyster var här på besök härom dagen och vi gick på shoppingrunda i stan, så mysigt vi hade det eller hur!
Med sig när hon kom hade hon fina kransar som hon själv gjort. Världens bästa trädgårdsmästare säger jag bara! Så underbara blev de här hos mig, Tack så mycket vännen...

image160

På balkongen fick denna hänga och den gör sig verkligen mot tegelväggen!

image161

Och så denna på köksbordet med doftljus i mitten. Men fortfarande saknas det ett par mycket små julgranskulor som ska pryda kransen! Undra vilken färg jag ska välja?!

kram vi ses...

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Ja det var kul i Malmö. Vi fick ju lite handlat iaf. Vad fina kransarna blev när du piffat till dem ännu mer. Ses snart, ska nog baka knäck nu. Kram från mig.

2007-12-16 @ 17:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback